![]() |
- o nama - novosti - fotogalerija - najam - kontakt |
Na temelju Älanka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine" broj 120/2016) i Älanka 53. Statuta Grada Sinja (''Službeni glasnik Grada Sinja'' br.10/09 i 02/13), v.d.ravnatelj Kulturno umjetniÄkog srediÅ¡ta Vitomir Perić dana 03. kolovoza 2017. godine, radi provoÄ‘enja postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga donio je
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA
JEDNOSTAVNE NABAVE
OPĆE ODREDBE
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA
JEDNOSTAVNE NABAVE
OPĆE ODREDBE
ÄŒlanak 1.
Ovim se Pravilnikom ureÄ‘uje postupak koji će provesti Kulturno umjetniÄko srediÅ¡te Sinj (u daljnjem tekstu: NaruÄitelj) prije stvaranja ugovornog odnosa za nabavu robe i/ili usluga, procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna, odnosno za nabavu radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna (u daljnjem tekstu: jednostavna nabava) za koju se sukladno Älanku 12. stavku 1. toÄki 1. Zakona o javnoj nabavi ne primjenjuje Zakon o javnoj nabavi.
PREDMET NABAVE
ÄŒlanak 2.
U postupcima jednostavne nabave, predmet nabave se mora opisati na jasan, nedvojben i potpun naÄin koji osigurava usporedivost ponuda te da predstavlja, tehniÄku, tehnoloÅ¡ku, oblikovnu, funkcionalnu i drugu objektivno odredivu cjelinu.
Opis predmeta nabave ne smije pogodovati određenom gospodarskom subjektu.
POKRETANJE POSTUPKA JAVNE NABAVE
ÄŒlanak 3.
Postupak jednostavne nabave pokreće se zahtjevom za nabavu prema odgovornoj osobi NaruÄitelja, a mogu ga podnijeti ProÄelnici, Zamjenici proÄelnika i voditelji Odsjeka, a prema propisanim Procedurama NaruÄitelja.
Pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave provode ovlaÅ¡teni predstavnici NaruÄitelja koje imenuje odgovorna osoba internim aktom, te odreÄ‘uje njihove obveze i ovlasti u postupku jednostavne nabave.
O sukobu interesa na odgovarajući naÄin primjenjuju se odredbe Zakona o javnoj nabavi.
ÄŒlanak 4.
Procijenjena vrijednost nabave predmeta nabave mora biti valjano odreÄ‘ena u trenutku poÄetka postupka javne nabave, ukoliko je primjenjivo. IzraÄunavanje procijenjene vrijednosti nabave, temelji se na ukupnom iznosu bez poreza na dodanu vrijednost (PDV).
ÄŒlanak 5.
Postupak jednostavne nabave se pokreće pod uvjetom da su planirana i osigurana financijska sredstva za predmet nabave i da je procijenjena vrijednost (bez PDV-a) 20.000,00 kn ili viÅ¡a te da je obuhvaćena planom javne nabave za proraÄunsku godinu.
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI MANJE OD 20.000,00 KN
ÄŒlanak 6.
Nabavu roba, radova i usluga procijenjene vrijednosti jednako ili manje od 2.000,00 kuna obavljati će se po potrebi plaćanjem po izdanom raÄunu uz ovjeru raÄuna od strane nadležnog proÄelnika ili u gotovini sukladno Procedurama NaruÄitelja.
Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti veće od 2.000,00 kuna a manje od 20.000,00 kuna, NaruÄitelj provodi izdavanjem narudžbenice jednom gospodarskom subjektu sukladno Procedurama NaruÄitelja. Narudžbenicu potpisuje odgovorna osoba NaruÄitelja i ona sadrži sve bitne elemente ugovora.
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI VEĆE OD 20.000,00 KN A MANJE OD 200.000,00 KN ZA ROBE I USLUGE ODNOSNO MANJE OD 500.000,00 KN ZA RADOVE
ÄŒlanak 7.
Za nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti jednako ili veće od 20.000,00 kuna, a manje ili jednako 70.000,00 kuna NaruÄitelj može objaviti poziv za dostavu ponuda na svojim internetskim stranicama a može zatražiti i ponude 3 /tri/ gospodarska subjekta, no ovisno o prirodi predmeta nabave, razini tržiÅ¡nog natjecanja odnosno potreba NaruÄitelja može prikupiti i ponudu samo 1 /jednog/ gospodarskog subjekta.
NaruÄitelj nabavu provodi izdavanjem narudžbenice gospodarskom subjektu, a ovisno o predmetu nabave moguće je i sklopiti ugovor (npr. kod mjeseÄnih nabava ...).
ÄŒlanak 8.
Kod postupaka jednostavne nabave procijenjene vrijednosti veće od 70.000,00 kuna a manje od 200.000,00 kuna za robu i/ili usluge odnosno manje od 500.000,00 kuna za radove, NaruÄitelj objavljuje poziv za dostavu ponuda na svojim internetskim stranicama osim ako to nije moguće zbog zakonskih ili drugih pravila ili ako se radi o ponuditelju s iskljuÄivim pravima.
Istodobno sa objavom poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama, naruÄitelj upućuje poziv za dostavu ponuda odreÄ‘enom broju gospodarskih subjekata po vlastitom izboru. Poziv mora biti dostupan na internetskim stranicama najmanje 30 dana od dana njegove objave.
Broj gospodarskih subjekata kojima naruÄitelj upućuje zahtjev za prikupljanje ponuda ne smije biti manji od tri. Ovisno o prirodi usluge o kojoj se radi, ukljuÄujući i razinu tržiÅ¡nog natjecanja u tom podruÄju, broj gospodarskih subjekata može biti manji od tri.
SADRŽAJ POZIVA ZA DOSTAVU PONUDA
ÄŒlanak 9.
Poziv za dostavu ponuda koji se objavljuje na web stranici NaruÄitelja sadrži: podatke o NaruÄitelju, opis predmeta nabave i tehniÄke specifikacije, procijenjenu vrijednost nabave, kriterije za odabir ponude, uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti, ako se traži rok za dostavu ponude (datum i vrijeme),naÄin dostavljanja ponuda, adresu na kojoj se može preuzeti dodatna dokumentacija ako je potrebno,kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroniÄke poÅ¡te, datum objave poziva na internetskim stranicama.
NAÄŒIN, ROK DOSTAVE PONUDA, UVJETI SPOSOBNOSTI, JAMSTVA
ÄŒlanak 10.
NaÄin dostave ponuda odreÄ‘uje se u pozivu za dostavu ponuda.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 5 dana niti duži od 20 dana od dana upućivanja odnosno objavljivanja poziva za dostavu ponuda te se u svakom pozivu navodi toÄan datum i vrijeme isteka roka za dostavu ponuda.
ÄŒlanak 11.
NaruÄitelj u pozivu za dostavu ponude obvezno odreÄ‘uje uvjete pravne i poslovne sposobnosti koje ponuditelj mora dokazati kao i naÄine dokazivanja te razloge iskljuÄenja ponuditelja.
NaruÄitelj u pozivu za dostavu ponuda može odrediti uvjete financijske sposobnosti koje ponuditelj dokazuje s jednim ili viÅ¡e dokumenata kao i naÄine dokazivanja.
NaruÄitelj u pozivu za dostavu ponuda može odrediti uvjete tehniÄke i struÄne sposobnosti koje ponuditelj dokazuje s jednim ili viÅ¡e dokaza kao i naÄine dokazivanja.
Uvjete pravne, poslovne, financijske, tehniÄke i struÄne sposobnosti ponuditelj može dokazati formalnom ispravom koja služi kao preliminarni dokaz ili ESPD obrascem, u tom se sluÄaju na odgovarajući naÄin primjenjuju odredbe Odjeljka C - Dokazivanje kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta,Zakona o javnoj nabavi.
ÄŒlanak 12.
TroÅ¡kovnik ili specifikacija roba, usluga i radova koje izraÄ‘uje NaruÄitelj u pozivu za dostavu ponuda sastoji se od jedne ili viÅ¡e stavki. Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke troÅ¡kovnika ili specifikacije.
ÄŒlanak 13.
Sve dokumente koje NaruÄitelj zahtijeva sukladno ovoj Odluci ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroniÄke isprave.
ÄŒlanak 14.
NaruÄitelj u postupku jednostavne nabave može od gospodarskih subjekata tražiti sljedeće vrste jamstva:
1. jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za sluÄaj povrede ugovornih obveza,
2. jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Bez obzira koje je sredstvo jamstva NaruÄitelj odredio, ponuditelj može dati novÄani polog u traženom iznosu.
ÄŒlanak 15.
Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zahtijevati objašnjenja vezano za poziv za dostavu ponuda u roku od 48 sati od dana primitka poziva za dostavu ponuda.
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, NaruÄitelj je obvezan odgovor staviti na raspolaganje svima kojima je upućen poziv, a ako je objavljen poziv i na internetskim stranicama dužan je odgovor staviti i na internetske stranice.
ÄŒlanak 16.
Svaka pravodobno dostavljena ponuda upisuje se u upisnik o zaprimanju ponuda te dobiva redni broj
prema redoslijedu zaprimanja. Upisnik je sastavni dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Na omotnici ponude naznaÄuje se datum i vrijeme zaprimanja, te redni broj ponude prema redoslijedu zaprimanja. Ponuda dostavljena nakon isteka roka za dostavu ponuda ne upisuje se u upisnik o zaprimanju ponuda, ali se evidentira kod NaruÄitelja kao zakaÅ¡njela ponuda, obilježava se kao zakaÅ¡njela te neotvorena vraća poÅ¡iljatelju bez odgode.
Do trenutka otvaranja ponuda nije dopušteno davanje informacija o zaprimljenim ponudama.
Upisnik o zaprimanju ponuda i ponude ne smiju biti dostupne neovlaštenim osobama.
ÄŒlanak 17.
Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da isporuÄi robu, pruži usluge ili izvede radove sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda. Ponuda mora biti izraÄ‘ena prema zahtjevu iz poziva.
ÄŒlanak 18.
Ponuditelj izražava cijenu ponude u kunama. Cijena ponude piše se brojkama.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uraÄunati svi troÅ¡kovi i popusti.
ÄŒlanak 19.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim omotnicama s naznakom: naziva NaruÄitelja, naziva ponuditelja, naziva predmeta nabave, evidencijskog broja nabave i oznake "ne otvaraj".
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude.
Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti naÄin kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
OTVARANJE, PREGLED I OCJENA PONUDE
ÄŒlanak 20.
Po isteku roka odreÄ‘enog u Pozivu za dostavu ponuda, ovlaÅ¡teni predstavnici NaruÄitelja u sastavu od najmanje dva ovlaÅ¡tena predstavnika NaruÄitelja, otvaraju pristigle ponude neposredno nakon isteka roka za dostavu ponuda, prema redoslijedu zaprimanja ponuda.
ÄŒlanak 21.
Otvaranje ponuda u postupcima jednostavne nabave nije javno.
ÄŒlanak 22.
Postupak pregleda i ocjena ponuda obavljaju ovlaÅ¡tene osobe NaruÄitelja. OvlaÅ¡teni predstavnici NaruÄitelja pregledavaju i ocjenjuju ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz poziva za dostavu ponuda.
Pregled i ocjena ponuda tajni su do donoÅ¡enja obavijesti naruÄitelja.
O postupku pregleda i ocjene sastavlja se zapisnik. Dokazi sposobnosti ponuditelja moraju postojati u trenutku otvaranja ponuda.
U postupku pregleda i ocjene ponuda, ovlaÅ¡teni predstavnici NaruÄitelja sljedećim redoslijedom provjeravaju valjanost ponude:
1. razloge iskljuÄenja,
2. ispunjenje uvjeta sposobnosti,
3. raÄunsku ispravnost ponude,
4. ispunjenje zahtjeva vezanih za opis predmeta nabave i tehniÄke specifikacije,
5. ispunjenje ostalih uvjeta iz poziva za dostavu ponuda.
ÄŒlanak 23.
Kriteriji za odabir ponude su najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda, a odabir kriterija odnosno metode za primjenu ekonomski najpovoljnije ponude bit će obrazloženi u svakom pozivu za dostavu ponuda uvažavajući specifiÄnost predmeta nabave.
ÄŒlanak 24.
Nepravilna ponuda je ponuda koja nije sukladna dokumentaciji o nabavi – pozivu za dostavu ponuda, ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda, ili je NaruÄitelj utvrdio da je cijena ponude izrazito niska ili se radi o ponudi ponuditelja koji nije prihvatio ispravak raÄunske pogreÅ¡ke.
Neprihvatljiva ponuda je ponuda Äija cijena prelazi planirana odnosno osigurana novÄana sredstva NaruÄitelja za nabavu ili ponuda ponuditelja koji ne ispunjava kriterije za kvalitativan odabir.
Neprikladna ponuda je ponuda koja u cijelosti ne odgovara potrebama NaruÄitelja u opisu predmeta nabave i tehniÄkim specifikacijama i bez znaÄajnih izmjena ne može zadovoljiti potrebe i zahtjeve iz poziva za dostavu ponuda.
ÄŒlanak 25.
NaruÄitelj je obvezan provjeriti raÄunsku ispravnost ponude.
Ukoliko se utvrdi raÄunska pogreÅ¡ka od 5% i manja, NaruÄitelj će od ponuditelja pisanim putem zatražiti prihvat ispravka raÄunske pogreÅ¡ke ili će NaruÄitelj sam ispraviti raÄunske pogreÅ¡ke koje otkrije i o tome odmah obavijestiti ponuditelja Äija je ponuda ispravljena, te će od ponuditelja zatražiti da u roku tri dana od dana primitka obavijesti potvrdi prihvaćanje ispravka raÄunske pogreÅ¡ke. Ispravci se u ponudi jasno naznaÄuju.
ÄŒlanak 26.
Ako je u ponudi iskazana neuobiÄajeno niska cijena ponude ili neuobiÄajeno niska pojedina jediniÄna cijena Å¡to dovodi u sumnju mogućnost isporuke robe, izvoÄ‘enja radova ili pružanja usluga koji su predmet nabave, NaruÄitelj može odbiti takvu ponudu. Prije odbijanja ponude iz stavka 1. ovoga Älanka NaruÄitelj mora pisanim putem od ponuditelja zatražiti objaÅ¡njenje s podacima o sastavnim elementima ponude koje smatra bitnima za izvrÅ¡enje ugovora. U tu svrhu ponuditelju se daje rok od 3 dana od dana primitka zahtjeva za objaÅ¡njenje.
ÄŒlanak 27.
NaruÄitelj je obvezan na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda odbiti:
1. ponudu ponuditelja koji nije dokazao svoju sposobnost u skladu s pozivom za dostavu ponuda,
2. ponudu koja nije cjelovita,
3. ponudu Äija je cijena veća od procijenjene vrijednosti predmeta nabave,
4. ponudu koja je suprotna odredbama poziva za dostavu ponuda,
5. ponudu u kojoj cijena nije iskazana u apsolutnom iznosu,
6. ponudu koja ne ispunjava uvjete vezane za svojstva predmeta nabave, te time ne ispunjava
zahtjeve iz dokumentacije za nadmetanje,
7. ponudu za koju ponuditelj nije pisanim putem prihvatio ispravak raÄunske pogreÅ¡ke,
8. ponude ponuditelja koji je dostavio dvije ili više ponuda u kojima je ponuditelj,
9. ponudu nepozvanog gospodarskog subjekta,
10. ponudu ponuditelja koji unutar postavljenog roka nije dao zatraženo objaÅ¡njenje ili njegovo objaÅ¡njenje nije za naruÄitelja prihvatljivo.
ÄŒlanak 28.
NaruÄitelj može poniÅ¡titi postupak jednostavne nabave ako:
1. postanu poznate okolnosti zbog kojih ne bi došlo do pokretanja postupka jednostavne nabave da su bile poznate prije;
2. postanu poznate okolnosti zbog kojih bi doÅ¡lo do sadržajno bitno drugaÄijeg poziva za dostavu ponuda da su bile poznate prije.
NaruÄitelj je obvezan je poniÅ¡titi postupak jednostavne nabave ako:
1. nije pristigla nijedna ponuda;
2. nakon odbijanja ponuda ne preostane nijedna valjana ponuda.
DONOÅ ENJE OBAVIJESTI O ODABIRU ILI PONIÅ TENJU
ÄŒlanak 29.
NaruÄitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude koja se temelji na kriteriju za odabir ponude, a ako postoje razlozi za poniÅ¡tenje postupka jednostavne nabave NaruÄitelj bez odgode donosi obavijest o poniÅ¡tenju postupka jednostavne nabave.
ÄŒlanak 30.
Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda ili obavijesti o poniÅ¡tenju postupka naruÄitelj će dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv naÄin (dostavnica, povratnica, izvješće o uspjeÅ¡nom slanju telefaksom, potvrda e-mail-om, objavom na internetskim stranicama naruÄitelja).
ÄŒlanak 31.
Rok za donošenje obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude ili obavijesti o poništenju postupka jednostavne nabave iznosi 15 dana od isteka roka za dostavu ponuda te će se nakon toga pristupiti sklapanju ugovora o nabavi. Na obavijest o odabiru ili o poništenju postupka nije dopuštena žalba.
SKLAPANJE UGOVORA O NABAVI
ÄŒlanak 32.
Nakon odabira najpovoljnije ponude, potpisuje se ugovor ili izdaje narudžbenica koja sadrži sve bitne elemente ugovora. Za procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 u pravilu se izdaje samo narudžbenica dok za procijenjene vrijednosti veće od 20.000,00 kn ali manje od 70.000,00 kn može e izdati i narudžbenica ili sastaviti ugovor. Za procijenjene vrijednosti iznad 70.000,00 kn se sastavlja ugovor o nabavi.
ZAVRÅ NE ODREDBE
ÄŒlanak 33.
Postupci nabave na koje se ne primjenjuje Zakon o javnoj nabavi pokrenuti do stupanja na snagu ovog Pravilnika dovršit će se prema odredbama Pravilnika o provedbi postupaka bagatelne vrijednosti u upravnim tijelima Grada Sinja („Službeni glasnik Grada Sinja“ broj 01/14).
ÄŒlanak 34.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o provedbi postupaka bagatelne vrijednosti u upravnim tijelima Grada Sinja („Službeni glasnik Grada Sinja“ broj 01/14).
ÄŒlanak 35.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 03. kolovoza 2017. godine i objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Sinja“.
Sukladno odredbi Älanka 15. stavka 3. ZJN 2016 ovaj Pravilnik objaviti će se i na internetskim stranicama Grada Sinja.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Put Petrovca 12 21230 Sinj Hrvatska |
Tel: +385(0)21/826-014 Tel: +385(0)21/826-049 |
© 2023 KUS Sinj | Designed by Fer projekt |